Tip:
Een rit voeg je aan je planning toe door in het
kalenderoverzicht op de gewenste afstand te klikken
Er verschijnt een vinkje bij de geplande rit en hij komt in je planningsoverzicht.
Tip:
resultaten van ritten bewerk je op je persoonlijke pagina. Dit is centrale plek om onderhoud te plegen op jouw Marathonbiking.NL omgeving.Klik hier om daarheen te gaan. Je bereikt de pagina ook via de link Persoonlijke pagina
Tip:
Rit verwijderen uit je planning? klik op in je geplande ritten hieronder.de rit wordt dan verwijderd..
Tip:
Klik hier om je log van de rit te bekijken of je gegevens van de rit te wijzigen.
Tip:
Wil je deze rit echt verwijderen uit je planning?
zo ja klik dan maar op het icoon...
klik voor detailinformatie over deze rit..
Tip:
Klik hierop om de rit toe te voegen als gereden..
Dit kan natuurlijk pas als de datum geweest is.
Tip:
klik op deze afstand en de rit wordt gepland...
Je hebt deze rit in je planning opgenomen...
Je hebt deze rit toegevoegd als gereden...
Deze optie geeft de totaalscore weer
gebaseerd op het gemiddelde van alle facetten
van de waarderingen die alle bikers gegeven hebben.
Hoe waarderen we de beklimmingen?
score is het gemiddelde van alle waarderingen.
Hoe waarderen we de Afdalingen?
Hoe waarderen we het parcours?
Hoe waarderen we verzorging?
Hoe waarderen we de organisatie?
Hello Visitor! There is no English version yet. Would you like an english version?
If there are enough requests I will put effort in translation. To add your request click the flag.. Thanks for visiting and enjoy your stay!

Peter
vorige pagina..
Het Marathonbiking Forum
Niet zo uitgebreid, maar toch een goede plek om te praten of berichtjes achter te laten over onze sport.
Forum rubrieken
 Algemeen
 Marathons en raids
 Training
 Bikes en hardware
 Algemene nieuwsberichten
 De marathon power index (mpi)
 Opmerkingen over de site
 Marathonbiking.nl nieuwsberichten
Recente topics
 Medebikers gezocht omge..
 In memoriam weit heuker..
 Kalender update + standen..
 Carpool trans-schwarzwald..
 16-05-2010 3action clas..
Het Marathonbiking Forum, let's Talk!
Hoe je motivatie terug krijgen en weer beginnen met biken ???????24/09/2004/13:13:35 door REMIX
hey bikers (pep) en alle andere .

jullie zullen me meschien wel kennen ?

ja zoals sommige weten ben ik al dik een jaar gestopt met biken .

laatste wedstrijd was de cristalp en 2003 25 aug , ik heb wel nog een beetje afgetraind en heb tooen niet meer de fiets aangeraakt .

ben immidels een dikke 10 kilo bij gekomen , maar dat zou je niet zeggen als je me ziet .

ik doe wel andere sporten zoals snowboarden (freestyle) en inline skaten nu .

maar mijn vraag is :

hoe kan ik terugkomen zonder weer terug te vallen en dat ik erweer volop plezier in krijg ??? wie kan hier een antwoord op geven ? wie heeft hier ervaring mee .

want mijn motivatie om weer op de bike te springen is nu nul ..... maar ik zou wel weer willen .

alsjeblieft .........

groetjes remy maes ( 23jaar )
Reakties
Hee Remy, hoe is tie? Ik denk dat je gewoon lekker moet gaan biken, weet je wel, wat toertochtjes en zo zonder prestatiedrang of zoiets, gewoon voor de fun! Dus eh, geen wedstrijden of zo. Want je zegt zelf dat je wel zou willen, dus wat houdt je tegen. Gewoon op die bike kruipen (heb je er nog wel een ??? LoooLLL) en met ons wat toertochten enzo meerijden. Net als Andre ben ik ook van plan deze winter eens wat meer relaxed te gaan rijden... Enne, je bent nog jong he, marathons winnen kan je later ook nog... greetz, Pep24/09/2004/13:52:14 door PEP
Om je motivatie terug te vinden in deze periode is niet zo gemakkelijk.Misschien eens een nieuwe fiets kopen en eventueel een fullsuspension(als je die nog niet hebt)of anders je fiets upgraden tot een lichtgewicht.Eens naar de reakties op het forum van "marathons"gaan om zo wat terug in de sfeer te komen.Waar ik mij kan aan optrekken is nu reeds een uitdaging(en) zoeken voor volgend jaar en een voorschot betalen zo ben je wel verplicht van te trainen.Voor de Crisalp kan je nu reeds inschrijven.Je hebt deze al gereden,maar welke afstand 76 of 131km?Deze wedstrijd heb ik reeds 5 maal gereden (3x131en 2x76km)en dan nog 2xmaal als toerist op 2 dagen met de rugzak,zalig. Tot januari zou ik blijven snowboarden en inline skating is ideaal om kracht bij te winnen.Kijk maar naar Bart Wellens hij traint regelmatig met inline skates.Als je daarbij de zondag een leuk tochtje kan meepikken dan komt alles weer in orde.Ik ben er 60,dus je hebt nog 37jaar om deze prachtige sport te boefenen.Tegen dan zitten je vitessen in de trapas met een aandrijfriem en gedaan met kamwielen,kettingen en verzetten en dit alles elektronisch gesteurd vanop het stuur. Veel succes.24/09/2004/21:28:40 door ROGER
Remy, ik heb gister een video band van Cristalp 2002 op DVD gezet. Misschien iets om eens te bekijken. Hier komt vooral de beklimming van de Pas de Lona en natuurlijk de laatste afdaling vol in beeld. Indien interesse hoef je maar ff langs te komen. Bij het bekijken moet je alleen niet meer denken hoe je vorig jaar over de finish kwam want misschien was dat wel de druppel (want je had me een partij afgezien) om er even mee te kappen. Ik heb dit jaar een aantal bijzonder mooie wedstrijden gereden: Eigerbike, Swiss Bike Masters en Garmisch Marathon (100km rond de zugspitze), allemaal een aanbeveling vooral wat afdalingen betreft (dus echt iets voor jou). Succes.25/09/2004/14:07:49 door NEVELEOR
Hoi Remy, Ik ken dat gevoel maar al te goed. Rond deze periode van het jaar zie ik het meestal ook niet erg meer zitten, alle doelen zijn voorbij, vallen van de bladeren, ... Hetgeen bij mij het beste helpt, wanneer ik de kriebels weer voel komen. Laat die hartslagmeter thuis, doe je kilometer teller eraf en ga gewoon wat tochtjes doen. 's Zondags tussen al die "bompa's" nen TT en als je op de weg gaat, MP3 playertje in je oor met wat Limp Bizkit of iets dergelijks en raggen maar. Je zal zien het is zo eind november en je voelt je weer paraat om terug serieus te beginnen. Groeten, Filip (Rec)26/09/2004/19:43:33 door REC
hey bikers bedankt zo ver voor jullie reactie , stel ik zeer op prijs . hihi en pep sorrie voor mijn spel fouten , ja ik had het effe vlug ingevuld en je kan het ook niet meer bewerken als je iets op jou forum hebt geplaats , dusss haha . maar wie heeft er zin om binnenkort met mij en nog een paar andere te gaan biken ? zou wel leuk zijn en dan ben ik ook niet alleen , zaleen stuk leuker zijn hihihi . okee dan ik hoor het wel , gretjes remy maes . ps brunsummerhei of zo ?30/09/2004/13:55:42 door REMIX
heeeeeeeeeeeeeeey welke limbo,s hebben er zin om samen te gaan trainen, biken met mij ?????????????????????????? laat het effe weten oke mijn hotmail is remix_1981@hotmail.com .of je meld het effe hier op de site van pep ............................................ greetz remy maes 13/10/2004/20:17:30 door REMIX
Je bent geen lid van de site of je bent niet ingelogged, dus een reaktie plaatsen is niet mogelijk..Inloggen of aanmelden doe je vanaf de startpagina.

marathonbiking.nl forum 2007

Marathonbikers!
JOHN

EPICBIKER

STREETRACER

ALMIGHTY

CYCLEBASE

LIGHTNING

MR.CIPO

EDO

GERKO

VEE00679