Tip:
Een rit voeg je aan je planning toe door in het
kalenderoverzicht op de gewenste afstand te klikken
Er verschijnt een vinkje bij de geplande rit en hij komt in je planningsoverzicht.
Tip:
resultaten van ritten bewerk je op je persoonlijke pagina. Dit is centrale plek om onderhoud te plegen op jouw Marathonbiking.NL omgeving.Klik hier om daarheen te gaan. Je bereikt de pagina ook via de link Persoonlijke pagina
Tip:
Rit verwijderen uit je planning? klik op in je geplande ritten hieronder.de rit wordt dan verwijderd..
Tip:
Klik hier om je log van de rit te bekijken of je gegevens van de rit te wijzigen.
Tip:
Wil je deze rit echt verwijderen uit je planning?
zo ja klik dan maar op het icoon...
klik voor detailinformatie over deze rit..
Tip:
Klik hierop om de rit toe te voegen als gereden..
Dit kan natuurlijk pas als de datum geweest is.
Tip:
klik op deze afstand en de rit wordt gepland...
Je hebt deze rit in je planning opgenomen...
Je hebt deze rit toegevoegd als gereden...
Deze optie geeft de totaalscore weer
gebaseerd op het gemiddelde van alle facetten
van de waarderingen die alle bikers gegeven hebben.
Hoe waarderen we de beklimmingen?
score is het gemiddelde van alle waarderingen.
Hoe waarderen we de Afdalingen?
Hoe waarderen we het parcours?
Hoe waarderen we verzorging?
Hoe waarderen we de organisatie?
Hello Visitor! There is no English version yet. Would you like an english version?
If there are enough requests I will put effort in translation. To add your request click the flag.. Thanks for visiting and enjoy your stay!

Peter
vorige pagina..
Het Marathonbiking Forum
Niet zo uitgebreid, maar toch een goede plek om te praten of berichtjes achter te laten over onze sport.
Forum rubrieken
 Algemeen
 Marathons en raids
 Training
 Bikes en hardware
 Algemene nieuwsberichten
 De marathon power index (mpi)
 Opmerkingen over de site
 Marathonbiking.nl nieuwsberichten
Recente topics
 Medebikers gezocht omge..
 In memoriam weit heuker..
 Kalender update + standen..
 Carpool trans-schwarzwald..
 16-05-2010 3action clas..
Het Marathonbiking Forum, let's Talk!
Wel of niet,camelbag??19/05/2005/18:20:07 door JOHN K.
Kan iemand me uitleggen wat de voordelen en/of nadelen zijn van een camelbag.Ik wil er eentje aanschaffen.Volgende week zondag heb ik mijn allereerste Marathon in Swalmen,en die bidons daar heb ik niet zo'n genoeg of kun je tijdens de marathons ook bijvullen??

Reakties
voordeel,je hebt meer vocht bij je,je drinkt automatisch meer omdat het makkelijker is om te drinken, erg veilig je hoeft je handen haast niet van het stuur te halen, opslag voor gereedschap etc.is gewoon een prima systeem,kijk maar eens rond je heen bij lange tochten hoeveel camelbags je ziet, spreekt voor zich. nadeel is wat duurder in aanschaf,moet effe wennen iets op je rug,en is misschien wat lastiger schoon te houden,wegen volgens mij echter niet op tegen de voordelen.20/05/2005/07:13:32 door FONZIE
Ik heb de Ardennes Trophy voor het eerst gereden met een geleende Camelbak, gewoon om het eens uit te proberen. Maar wat Fonzie zegt klopt, je drinkt meer, regelmatiger en het is onwijs makkelijk !! Het is inderdaad even wennen dat je een rugzak bij je hebt, maar ik ben overtuigd van het nut. Ik ga een Camelbak MULE bestellen.20/05/2005/13:30:11 door KARSTEN
tijdens de meeste marathon\'s (ik ben er nog geen tegen gekomen waar dat niet kan) kun je je Bidon gewoon bijvullen. Zelf gebruik ik in marathons bidons, voordeel sneller vullen en je weet meteen hoeveel je bij je hebt, bij een camelbak is dit vlug teveel, daarnaast heb ik bij warm weer last van een camelbak op mijn rug. Bij zeer goed georganiseerde marathon\'s, en dat is vooral in zwitserland, krijg je bij de meeste drinkposten zelfs nieuwe bidons. Maar ga ik langer trainen dan heb ik een goed gevulde camelbak bij me en een bidon.20/05/2005/14:17:06 door NEVELEOR
ik gebruik sinds een klein jaar een camelbag type Mule: het is inderdaad ewa wennen aan het gevoel, maar o zo gemakkelijk. Al het reserve materiaal gaat erin (2 binnenbanden, tooltjes, gsm, paspoort, pomp, reserve schakels, soms derailleurkabel, extra remblokjes, koeken en 2,5 à 3 liter water).20/05/2005/14:29:31 door WILLY
@willy: bijna een hele winkel ;-) Je hebt gelijk en daarom gebruik ik hem vaak tijdens de training. Bij een marathon is mij dat gewoon weg te zwaar maar kan me goed voorstellen dat andere een camelbag prefereren.20/05/2005/14:32:59 door NEVELEOR
Thanx Boys, Nu weet ik tenminste meer.Ik koop er een en dan zullen we wel zien.Jullie horen nog wel van me. In ieder geval bedankt,en veel bike plezier! 20/05/2005/18:12:24 door JOHN K.
Wat ik meestal doe is sportdrank in de bidon en gewoon water in de camelback, let wel op dat je niet een te grote koopt, je reservespulletjes, gereedschap en regenjasje moeyten erin kunnen, veel belangrijker is de inhoud van de waterzak, koop deze niet te klein, als je hem alleen vult met water is het schoonhouden geen enkel probleem, ik gebruik ze nu zo\'n vier jaar tijdens verschillende activiteiten en het bevalt me prima.22/05/2005/18:08:44 door TRAILRUNNER
Heb er gister eentje gekocht en vanmorgen gebruikt. Resultaat:Toppie,dat ik dat niet eerder heb gedaan! 1.5 liter,kan mijn gereedschap kwijt,kan nog een regenjasje bij. Wel effe wennen zo\'n ding op je rug,en dat geklots van het drinken wat er in zit.Maar daar ben je zo aan gewend. Jongens bedankt voor de tips.22/05/2005/21:56:30 door JOHN K.
@John K. dat geklots krijg je weg door je drinkzak eerst te vullen, dop vastdraaien, dan om te draaien zodat de resterende lucht aan de ingang van het slangetje zit en dan de lucht eruit te zuigen. Slangetje afklemmen en zak omdraaien, zo komt er niet opnieuw lucht in. Het meeste geklots zal dan wel weg zijn. Dop niet te vast draaien, eigenlijk zuig je die zak vacuüm (wa nen uitleg:-))1/06/2005/11:30:32 door WILLY
TOPUITLEG Willy! Het helpt,het geklots is GONE!! Thanx Man!4/06/2005/15:32:15 door JOHN K.
Je bent geen lid van de site of je bent niet ingelogged, dus een reaktie plaatsen is niet mogelijk..Inloggen of aanmelden doe je vanaf de startpagina.

marathonbiking.nl forum 2007

Marathonbikers!
DUKES

GERKO

JOEP STOLK

JOOP

MCRONALD

NEVELEOR

VEE00679

MARATHONMAN22

MARCO

JOOP