Tip:
Een rit voeg je aan je planning toe door in het
kalenderoverzicht op de gewenste afstand te klikken
Er verschijnt een vinkje bij de geplande rit en hij komt in je planningsoverzicht.
Tip:
resultaten van ritten bewerk je op je persoonlijke pagina. Dit is centrale plek om onderhoud te plegen op jouw Marathonbiking.NL omgeving.Klik hier om daarheen te gaan. Je bereikt de pagina ook via de link Persoonlijke pagina
Tip:
Rit verwijderen uit je planning? klik op in je geplande ritten hieronder.de rit wordt dan verwijderd..
Tip:
Klik hier om je log van de rit te bekijken of je gegevens van de rit te wijzigen.
Tip:
Wil je deze rit echt verwijderen uit je planning?
zo ja klik dan maar op het icoon...
klik voor detailinformatie over deze rit..
Tip:
Klik hierop om de rit toe te voegen als gereden..
Dit kan natuurlijk pas als de datum geweest is.
Tip:
klik op deze afstand en de rit wordt gepland...
Je hebt deze rit in je planning opgenomen...
Je hebt deze rit toegevoegd als gereden...
Deze optie geeft de totaalscore weer
gebaseerd op het gemiddelde van alle facetten
van de waarderingen die alle bikers gegeven hebben.
Hoe waarderen we de beklimmingen?
score is het gemiddelde van alle waarderingen.
Hoe waarderen we de Afdalingen?
Hoe waarderen we het parcours?
Hoe waarderen we verzorging?
Hoe waarderen we de organisatie?
Hello Visitor! There is no English version yet. Would you like an english version?
If there are enough requests I will put effort in translation. To add your request click the flag.. Thanks for visiting and enjoy your stay!

Peter
vorige pagina..
Het Marathonbiking Forum
Niet zo uitgebreid, maar toch een goede plek om te praten of berichtjes achter te laten over onze sport.
Forum rubrieken
 Algemeen
 Marathons en raids
 Training
 Bikes en hardware
 Algemene nieuwsberichten
 De marathon power index (mpi)
 Opmerkingen over de site
 Marathonbiking.nl nieuwsberichten
Recente topics
 Medebikers gezocht omge..
 In memoriam weit heuker..
 Kalender update + standen..
 Carpool trans-schwarzwald..
 16-05-2010 3action clas..
Het Marathonbiking Forum, let's Talk!
Vraagje ivm met banden voor een meerdaagse15/02/2007/20:56:03 door SWELKE
hallo wijzen

in mei ga ik van start met m'n eerste meerdaagse (transscottland)weliswaar zeker niet van de zwaarste soort die er is denk ik, maar ideeal voor mij om er mee kennis te maken !!

helaas rijzen met deze eerste stap in het duisternis enkele vragen !zoals welke banden neem ik mee voor zo'n tocht ?ik kan natuurlijk maar een beperkte hoeveelheid bagage meenemen wat er dus voor zorgt dat ik een allround bandje moet meenemen; pff maar welk is nu de sterkste,lichtlopenste ,enzomeer ..?normaal rij ik een marathon met ,voor :nobby nik 2.1en achter: racing ralph 2.35 (tja ik rij met een ht)en met binnebanden!

nu overweeg ik ook om notubes te rijden !is dit mogelijk op een dt swiis velg 4.1xr

en wat als ik dan toch plat kom te staan steek ik daar een bb in en putter ik die gel of substantie daar dan uit ????? amaai te veel om allemaal op te noemen eigenlijk !help is er hier een wijze die mij op het juiste spoor kan doen bollen

een leek
Reakties
Ik zou niet te moeilijk doen met mijn banden en datgene rijden wat voor mij bewezen heeft te voldoen, ik zou wel een reserve (vouw) buitenband meenemen. Groeten en veel succes Trailrunner16/02/2007/09:22:16 door TRAILRUNNER
tja ik ben eige,nlijk van dezelfde mening !maar aangezien ik nooit in schotland ben geweest en dus niet weet wat ik zal voorgeschoteld krijgen (regen =racing ralph??)dacht ik maar bij mezelf waarom niet te rade gaan bij de wijzere marathon mensen want die hebben tenslotte \"de ervaring\" niet?!16/02/2007/11:19:30 door SWELKE
In september heb ik een Alpencross gereden in droge omstandigheden met de volgende combinatie: DT Swiss velgen 4.1 D Normale voorband Nobby Nic 2.1 Normale achterband Racing Ralph 2.1 Notubes systeem Ik moet zeggen dat het zeer goed bevallen is. Geen enkele lekke band gehad en 0 luchtverlies tijdens de tocht. Er is over zeer ruig terrein gereden met scherpe stenen etc. In de groep vele lekke banden gezien. Vergeet ook niet de gewichtsbesparing tov bijvoorbeeld tubeless banden. is totaal ca 400 gram (gewogen). 18/02/2007/12:55:54 door ROBERTBRAND
O ja, toch een lekke band. Normaal gesproken kun je de band gewoon weer oppompen. De gel dicht namelijk het gat. Als dat niet werkt, kun je gewoon een binnenband gebruiken. Het enige nadeel is.............je krijgt een beetje vieze handen.18/02/2007/12:57:51 door ROBERTBRAND
Je bent geen lid van de site of je bent niet ingelogged, dus een reaktie plaatsen is niet mogelijk..Inloggen of aanmelden doe je vanaf de startpagina.

marathonbiking.nl forum 2007

Marathonbikers!
KUNK

SIN NOMBRE

SKRETCH

JOWS

CHRIS

MEERKAT

SPILLIESPEEDY

JEROEN

SPECI

JOSS1963